Top notch

Hola Hola

Okej helgen är här och lyssna: JAG ÄR LEDIG!!!!!!!!!! Vet ni varför? Lyssna: EXAMENSARBETET ÄR INLÄMNAT

Så det var allt:)

Nä men skämt coh sido helt klar är jag inte. Jag måste göra lite matte:) (som tur är, vad ska man annars göra hela dagarna om man inte får plugga).

Asså mina armar är döda efter mitt och Linas flovingpass, helt sjukt! Ja menar jag kan knappt prata i telefon, det är liksom böjningen av armen som gör så ont!

Min torsdag och fredag var underbar. Jag sov hos Karin och vi skrev skrev skrev ex-jobb. Sen belönade vi oss med taco och drink! Hennes bror gav oss sån underbar feedback att vi fick tårar i ögonen.

Sen igår kväll var jag på midsommarfest hos Sofia! Där var förlovade och gifta par i 30 årsålder och vad underbart det var att inte va det! Att man har det framför sig att se framemot!

Snart är det Sone tajm sen mamma tajm å sen får vi se:)

Pussen Kramen Klappen

Kommentera här: