Älska Facen

Jag är officiellt förälskad och beroende av Facebook. Det första jag kollar på morgonen och sista innan sägdax plus typ en miljon gånger där emellan. Kan det vara för sååå mycket oväntade saker sker där? KAN VA:)

Första golfrundan med Pappi e avklarad:) De va skoj hihi!!

Snart stundar en helt underbar vecka med skola varje dag iiiii va skoj=) Jag älskar denna idrottskursen mer än något annat (ja inte facebook då)

Sen i helgen e de fest med brudarna LOVLEY lite retro på kristall kan man ju ikke missa, eller??

Nu ska jag äta å sen träna töserna i gympa, som vanligt tur jag älskar det med.

Så summa sumarum så älskar jag mycket:)
Pappa säger jag hr ett hjärta av guld, börjar tro det är sant

1 Anonym:

skriven

Nu vill jag egentligen inte skriva till dig eftersom att jag hatar facebook men jag känner mig tvungen eftersom att jag måste göra reklam för våran nya blogg.

Kommentera här: