Uttråkad till max

JA det är jag!
Jag har visserligen arbetat vissa timmar denna veckan, idag är egentligen enda dagenjag är helt och hållet ledig med jag blir ändå så utråkad.
När man börjar damma bakom DVD filmerna och rensa papper på "Kontoret" då har man lite att syssla med! Illa. Problemet är att jag ÄR värd min ledighet. Jag är värd att slappa men det är liksom kul i typ 4 timmar resten av timmarna tänker man på att man vill jobba och träffa vänner, bara det att alla vänner jobbar eller befinner sig i Bad Gastain. Sjukt!

Men jag ska inte ljuga, det har sin tjusning. Att kunna ligga och dra sig i sängen på morgonen och filosofera, kunna äta frukost i lugn och ro till "Vänner" för att sen fixa och dona i hemmet. Det är inte helt fel.

Som tur är ska jag jobba lite imorrn och sen handla till på lördag!!

Pussen Kramen Klappen

Kommentera här: