Long time, no see

Hej hej hallå!

Ja det var ju ett litet tag sen, men bättre sent än aldrig har jag hört.

Förra helgen såg jag Brittan i KPHM! Helt helt fantastiskt. Va där med lite nytt folk och det var med skoj och givande.
Fredagen där innan spenderades hos Gunnarssons och det var med underbart. Gunnarssons ärl iksom min favvofamilj!! Helt fantastiskt.

Veckan som gick va lite seg för jag antingen öppnar eller stänger på jobb och det är tröttsamt, men två veckor till sen e jag ledig och sen är det KATTEBÄCK:) WIHO men gissa om jag kommer sakna Bäcka!!! Det blir ett stort hål i mitt hjärta!

Iallafall, helgen som precis var, va inte så fy skam den inte. Fredagen spenderades på A9 tillsammans med Gunnarssons sen kom stjärnorna samt Saras gäng och förgyllde kvällen. Det blev mat, vin, annan alkohol och så! Sen sov Stina fina här och det är alltid skoj:)

På lörgen var det dags för SB och alla va lite så lagom pepp men med facit i hand blev det en mycket lyckad kväll. Sen finns där en del besvikelser och situationer där man förundras men det hör väl till:)

Nu är jag precis hemkommen från Fanny (mitt favvoställe). Vi avnjöt gårdagens chipsrester (som Lina så snällt skänkte till oss) och En prinsessas dagbok 2. (We <3 Chris Pine)

Snart grill hos mamma och pappa sen öppning imorrn så jag lär lägga mig SENAST 22 för att orka upp:)

Pussen kramen klappen

Kommentera här: