Sommar sommar sommar

Söndag morgon och jag har precis kommit in från morgonpromenaden med Casper.
Det är precis sådär lagom varmt ute, vindstilla och man kan liksom lukta att dagen kommer bli finfin.

Midsommar spenderades i Skegrie tillsammans med Stina Sofie och Fanny. Sen begav vi oss över åkrar för att delta i ett annat midsommarfirande. Det var nostalgi på hög nivå. Det var även sommrigt och härligt.

När vi sen vaknar upp på lördagen så bjuder Stina mig och Sofie på kankse bästa frukosten någonsin, jordgubbar, grädde och glass:) Sen gick vi ner och la oss igen och pratade igenom kvällens händelser.

Sen var det dags att verkligheten kom i fatt så hem till mamma och pappa för att vattna, sen till Linas balkong för en fika och lite skvaller.

Senare på lördagen blev det dags för middag hos Emma. Hur trevligt som helst. God mat, trevligt folk precis som det ska va. Kvällen var ljum och vindstilla, vi kände att detta kommer bli en sommar att minnas.

Nu ska jag städa och sedan till morfar och städa. Sen kommer Stina och tills dess har jag beställt sol.

Jag tror att det är det oförutsedda som är det bra!

Kommentera här: