Chockerad

Igår var det fest med mina kollegor. Sanna hade bjudit hem oss alla. Vi lagade tre rätters middag. Alla hjälptes åt och stämningen var fantastisk. De som är mammalediga kom också. De hade sina bebisar med, först tänkte jag det skulle bli lite jobbigt men bebisarna va så snälla å rara. Jag höll den ena länge och den skrek inte en enda gång haha:) Tänk när man har en sån egen.....de känns mkt mkt overkligt kan jag säga!!

Iaf när det blev dags för efterrätten började en av mina kollegor flippa ut. Vad hon gjorde spelar ingen roll men vi alla gick iaf hem. (Vi hann med lite singstar innan)
Hon förstörde stämningen! Jättemycket!

Sen åkte jag oh en annan kollega hem till en tredje kollega och spelade guitar hero! Det är sjukt skoj! Nu står det på¨min inköpslista! Jag var visst bra för att va första gången haha:)

Idag blir de kvalitetstid med mamma i malmö och sen kvalitetstid med fanny:)

Kommentera här: