Long tajm no see

Men jag har fullt upp med att umgås och fika!!!

Sen sist så har jag fikar med Sara på systrar å bönor (de e liksom lite lyx för barnvagnen går ju inte in där så så fort Majken inte e med kan jag avnjuta deras pasta/kyckling sallad)

Sen lämnade vi katten hos farfar och Karin.

Lördagen innehöll shopping och lunch på kinarestaurangen. Asså Kinamat varje varje varje dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi skulle shoppa loss på Lindex till Majken för ett presentkort. Vi kon hem med ett par strumpbyxor!!!! Här tar vi ut svängarna!

På kvällen blev det dax för generationsträffen med Wallins. Såååå skoj!!!! Vi skrattade så mkt. De e så härligt.

NU ska jag ta en kopp kaffe till. Trots att jag nog har ett litet magsår som skulle vilja bo i min mage!! Men somnar man ett och går upp sex så behövs kaffet. Jag står ut med smärtan men inte med trötthet!! Bra prio???

Kommentera här: