Åhhhhh!!

Asså!!!! Min blogg.se app funkar ej så då blir de ju lite dåligt med bloggandet, och läsandet av andras bloggar. I-landsproblem haha!!!

Iallafall så har MAjken varit med om sin första midsommar * 2. Först med öppna fsk och sen i Hedeskoga hos Johan och Sofia. KAnon midsommar. De hade fixat såå fint!

Vi har hemma hos Babycafe på onsdagar så Majken får träffa lite bebisar men de gör vi annars med men ändå:)

Nu är det mest slapp slapp till da vinci koden som gäller:)
1 Jenny Pariola:

skriven

så härligt med en massa "första-gången"-grejor... härligt att vara så liten!

2 Elina - mamma till Neda:

skriven

Sv: vad kul att du kände igen Majken på beskrivningen, allt blir ju lite lättare när man har någon typ av förklaring på avvikande beteende! Och jag vet absolut vem du är, vi lekte i er källare någon gång när vi var små :)

Uch jag har samma problem med blogg-appen. Jag som trodde att det bara var jag som hade problem ;)

3 Anonym:

skriven

Det var så skoj att ni ville komma!! Ha en fin dag =)

4 Sofia B:

skriven

Det var jag som skrev kommentaren men tydligen fick jag inte heta Sofia utan den valde hellre Anonym ;)

Kommentera här: