Tacksamhetsdravel

Nu är det dax igen för mig att babbla om allt jag är så tacksam för.

Allra mest tacksam är jag för att Majken finns och är så fin. Men tänk så mycket hon redan gett mig. Hon har inte bara gett mig massvis med kärlek och glädje utan även nya vänner.

Tack vare att hon finns så har jag träffat massa härligt folk via barnmorkskan, BVC, Öppna fsk och kyrkans baby cafe.
Som om då inte detta vore nog, Fanny har ju sin lille Oskar så dem får vi oxå träffa en massa. Jag är också tacksam för Linafinas fina engagemang i Majken. Så det är jag också tacksam för, att behålla de vänner om inte har barn bara för man själv har barn. Det är toppen.

Satt och tänkte på min och Fannys relation och "historia". Hon är den vän jag fortfarande umgås med som man har ringt hem till och umgåtts hemma i våra föräldrahem med. Det är kul!
Umgås ju faktiskt med Emma med, och vi har också lekt hemma mycket. Det är kul med sånna vänner. Emma och Fredrik ska snart också flytta till kommunen och det är fantastiskt kul.

Pappa var precis här och gossade med Majken. Hon blev så glad:)

I övrigt så har vi hängt på maxi idag, I love that place haha:) (till linus stora sorg) ;)
sen somnade Majken såå fint så jag fick planterat påskliljor och sått lite fröer. Så nu kan de få växa å gro=)

Pussen kramen klappen

1 Lina:

skriven

Det är inte så svårt när ni är så ljuvliga :)

Kommentera här: