Ett år sen

Jag slutade jobba. Då va jag och Linus på A9 och åt ryggbiff! Vi drack läsk.

Idag ska vi äta entrecote och dricka vin. Bara bättre:)

Jag saknar jobb! MEN då tänker jag att jag ska jobba typ 38 år till. Med inslag av en mammaledighet till. Då saknar jag det inte längre. Utan tänker att dessa 8,5 månad som det är kvar av mammaledigheten känns rätt goa. En termin mer eller mindre!!

Idag va jag och Emma med barn bland alla pensionärer och mammalediga typer på vellingeblomman. Jag skulle inte handla något spec. Det kostade 435 kr. Billigt!!! Not!

Men de blev en del tjusiga saker. Ska visa imorrn när jag har haft min pyntdag!!!

Nu e maten klar! Hej då!!!

Bjuder på en bild när Majken kollar tomteverkstaden på tuben. Mitt barn som inte skulle använda datorer HAHA

Kommentera här: