Ni har väl inte glömt mig??

Jag har nästan glömt bloggen! Jag vill hinna blogga MEN ibland är viljan mer ön orken och tiden. Vår vardag rullar på, snabbt. Snart jul :) JA jag längtar hihi <3 Majken är verkligen ett dagisbarn nu. På gott och ont. Hon stormtrivs verkligen där men hon har också lärt sig massa skit. Såsom att puttas. Och hon är trotsig. Stör man henne i något blir hon tokig. MEN envisa barn kräver ännu envisare föräldrar. TUR att jag har världens bästa tålamod:) Hon lär sig massa bra med. Som att prata, räkna och färger. Visserligen tror hon allt är gult men varje gång hon pekar på gult blir det ju rätt:) Idag sa hon dock lila och tog en lila penna. (JAG BLEV SÅÅÅÅ STOLT). Hon skulle rita en haj, det såg mer ut som något en haj ätit och sen kräkt upp. Men de va fint ändå. Nu ska jag skriva en liten LPP till mitt religionsarbete. Hej Hopp
1 Roxenna Nenkov:

skriven

Tjenare Cajsa:) det är Roxi doxi här!!!:) kolla in min blogg! http://roxinenkov.bloggo.nu

Kommentera här: