MAJKEN 4 ÅR!!!!!

Imorgon blir vår äldsta skatt FYRA år! Jag minns den 15/12 2011 som om det var igår. Jag skulle hem till en kollega på julmys men kände att jag inte kunde komma för jag hade lite ont i magen. Linus var på stan med sin mamma. När han kommer hem ser han att jag har ont så vi åker in till Malmö. De bad oss gå en sväng så vi åt på MC Donalds. Alla tittade på mig för jag hade rosa Juicybrallor och andades genom värkarna medans jag försökte äta. När vi kom tillbaka till BB fick vi välja på att åka hem eller stanna. Jag var inte långt gången i mitt förlossningsarbete. Vi valde att åka hem. Vi kollade vänner och sen åkte vi in igen =) Nu var det midnatt, det hade blivit den 16/12. Tolv timmar senare, 12:16 kom lilla Majken till världen! Hon är en helt underbar filur. kärleksfull, omtänksam, smart, rolig, vänlig, lite tokig, busig och alldeles underbar. Majken är modig och nyfiken. Hon älskar att prova nya saker och hon är så vetgirig. Hon vill veta och kunna allt. Dessa fyra åren med henne har varit så roliga. Vi har gjort så mycket skoj tillsammans och jag älskar att spendera tid tillsammans med henne. Nu kan man diskutera med henne. Att lyssna på hennes tankar och funderingar är en fröjd. Nu kommer lite bilder från nyfödd Majken till idag!
En färsk Majken på BB
Majken ett år
Majken två år
Majken 2,5 år
Majken tre år
Majken, snart fyra år! Imorgon är det dags. Då ska vi väcka henne med sång och presenter =) Hon önskade att vi skulle sjunga på engelska så vi får börja öva nu!

Kommentera här: