2014

Nu känns det som om jag måste summera mitt år lite. Mest för min egen skull. Jag minns typ inte alls vad vi haft för oss;) 

Januari: Linus startar sin firma. 
Februari:
Mars: Vi (Läs Linus) påbörjade projekt framsida. 
April: Smygekiosken öppnades och säsongens första glassar slank ner. 
Maj: Lilla Ea föddes<3
Juni: Sommarlov<3 Rolig och regnig midsommar i Hammarlöv. 
Juli: Bästa semestern i Vimmerby. Trädäck klart:)
Augusti: Firade pappa i Dublin och vi fyllde år. Började jobba efter ett härligt lov. 
September: Harry föds<3 Stockholm med Lina fina. Projekt ovanvåning påbörjades. 
Oktober: 
November: Ullaredstur. En galen sådan!! Såå mycket folk hihi. Ovanvåningen klar. Sjukt snyggt blev det! 
December: Härlig jul. Majken fyllde tre. Vi fick reda på att vi ska få en liten lillasyster<3 

Jag får återkomma med de andra månaderna hihi. 
Dublin

Vårt badrum

Vi åt mycket glass. 

Stockholm. 



Opiffat

Majken 3 år. 


God Jul. 


Vi har lärt oss skriva också! 

Gott nytt år!!! 

Vi ser fram emot 2015. 

Kommentera här: