Ikea, kompisar, mat, gympa, brunch och häng.

Ja. Där har ni vår helg❤️. Mycket härlig. 

I lördags var vi och köpte möbler till Majkens nya rum. Det kommer bli så så fint. Det finaste kommer bli skolbänken som jag fyndat. Linus målar den vit med rosa detaljer😍. 
Längtar tills det är klart💕. 

På kvällen kom familjen Hansson och hejade fram Måns till final😍. Dock ställde de inte upp på att ladda ner mello appen och hjärterösta med mig, men det löste ju sig ändå hihi😂😉. 
Så det var en mycket härlig kväll. Mycket skratt. Linus sa att jag liknade en tonåring för att jag hade så mycket mascara runt ögonen som runnit när jag skrattat😂. 

Idag var det dags för gympa. Det är såååå roligt❤️. Glädjen hos Majken när hon gympar och buset i ögonen när hon träffar sina vänner. Det är obetalbart❤️. 

Efter gympan begav vi oss till Nötesjö för brunch med la familja. Mycket trevligt ställe👍. Rekommenderas. 

När vi kom hem därifrån somnade vi till Alvin och gänget två😉. 

Nu lite Så ska det låta och sen Arne Dahl! 

Hej hej 



Kommentera här: