Bra träning.

Det här med att ha typ noll planerat är bra för mig. Inför en dag utan en agenda (Mer än att baka bullar) kan jag känna lite ångest och rastlöshet. 

Men när man nu ligger i sängen och tänker på dagen så är jag ändå så nöjd. Mycket lek med Majken, tagit det lugnt och kommit ner i varv, goda bullar i frysen, sått mina örter (skulle så tomater med men hittar inte fröerna😂) och en massa annat. Man hinner ju med de där sakerna som annars stressar en. 

Imorgon blir det dock lite socialare👍. Jag gillar det. Ska nog bädda vagnen med hihi. Väldigt nödvändigt inför barnafödande☺️. 

På tal om barnafödande, just nu undrar jag hur mycket sammandragningar man kan ha utan att bebisen ploppar ut av sig själv? 

Over and out! 

Haha varje dag går jag in i biblioteket för att se om där är någon bild från dagen. Varje dag så blir det "nähä inget fotat idag heller". 

Kommentera här: