God morgon!

Ja idag är vi lediga👍. Majkens fsk har studiedag så vi njuter av pyjamashäng och snart kommer Frimans👍. 

I övrigt så har vi firat Majkens farbror Emil på tivoli, haft utvecklingssamtal och jobbat. 

Jag har varit på ansiktsbehandling också. Så underbart! Det känns bra att rengöra ordentligt lite då och då. Sen fick jag höra att jag hade en bra hy och Linus kommentar när jag kom hem var: OJ vad ren du är😂. 
Jag känner att det gäller att börja investera i sin hy nu så att man KANSKE kan få se ung ut ett tag till😉 

Ja det var en lång utläggning om
Min hy😂. 

Innan bebisen kommer ska jag hinna med att fixa frillan och gå på fotbehandling. Allt för att man inte ska behöva tänka på sånt under sommaren sen👍☀️. Och för att det är kul hihi. 

Nä men nu kommer lite bilder: 




Glassen har ingenting med tivoli att göra men jag ville ha med den för den gjorde mig så lycklig i måndags. Hade ju varit sugen på den i tre timmar😂

Kommentera här: