Kvällskänslor

Hej. 

Här kommer en känslostorm. Det har varit en emotionell tisdag. 

Jo dagen börjar med en kommentar som: OJ vad stor du är. Du ska väl föda typ väldigt snart?!?! 
Jo men kul. Minst sju veckor kvar men hur tror folk man ska se ut? Där ligger ändå en bebis inne på drygt 2 kg och 43 cm lång! Det är ju inte så att man ser smal ut liksom!!! 
Sen borde ju folk vara inte upplysta om att man bär barn olika när man är gravid. Vissa barn ligger längre in än andra. Uppenbarligen så ligger mina barn låååååångt ute. 

Ja men sen lugnade jag ner mig och kom till mitt jobb och mina fina kollegor och elever. 
Då blir jag alldeles rörd för alla kollegor frågar hur det är med mig och om jag behöver hjälp❤️. 

Dagen flyter på och Mina elever imponerar på mig med sina fantastiska texter om vikingatiden. Då blev jag lite blöt i ögonen för de är så bra❤️. 

När jag sen hämtade Majkens blev Jag rörd igen. 
Majken är så förstående när jag har ont. Hon klappar mig på kinden och säger stackars mamma. Sen säger hon att hon kan tvätta sitt egna päron så jag kan sitta och vila. 
Precis innan hon somnade så sa hon "mamma du är det bästa jag vet"! 
Ja då blev man rörd igen❤️. 

Skönt att man är mest glad iaf😃. 

Nu ska jag se "Vänner" och äts popcorn. Precis som förr. Nu blev jag allt lite nostalgisk med😉. 


Här är den "enorma" magen😂

Kommentera här: