Sommaren!

Hej! Nu är vi inne på Linus sista semester vecka. På måndag börjar vardagen. Vi har en ny vardag framför för oss. Jag och Sigrid ska på babycafe och babysim! Hänga med andra mammalediga och köra fikarejs😉☕️

Jag har ju inte riktigt känt mig mammaledig än då det har varit sommar och semester! Det har mest känt som sommarlov. 
Jag ser faktiskt fram emot att ha lite mammavardag med töserna! 

Sen sist så har vi varit i Bokskogen ett par gånger. Majken ÄLSKAR Bokskogen. Hon kan springa där hur mycket som helst! 

Vi har även varit i en urmysig stuga i Halland med Frimans. Ett par dagar med bad, stugmys, äventyrsland och Gekås☺️👌🏻. 

Vi har också hunnit med att fira pappa och Fanny som fyllt år och snart är det min tur att bli en 30 åring☺️. 

Nu ska vi snart på BVC för besiktning av Sigrid. Sen ska hela familjen till frissan och fixa kalufserna😉. 

Ha det😘😘😘

Fäktning på medeltidsmarknad. 



Myspys

Stugfix



Strandhäng


Bokskogen


❤️
Gislövsmarknad 

Stugmys


Bad i sjön vid stugan 


Sigrid i stugan 

❤️ 

Äventyrslandet



1 Elina:

skriven

Då har du haft det roligt och trevligt. Ha en bra dag. Mvh Elina

Svar: Absolut!!! Hoppas du också har haft en bra sommar!! Kram!
cajsen

2 elinalivese.blogg.se:

skriven

Vad söt Sigrid är i sin body med strutar ♥♥♥

3 Anonym:

skriven

Ja det har jag. Kram ♥♥♥♥

Kommentera här: