Semester, sammandragningar, småbarn och skolbarn.

Vi kom hem från Sälen i söndags. Bilresan tog 10h inkl. Två matstopp och rätt många fler "kiss och bajsstopp". 

När vi kom hem möttes vi dock av ett strömavbrott och tinad frys😢. Bara att slänga allt och shoppa loss på maxi. Fast vi sparade maxi till måndagen. Det var Coop som räddade vår middag den kvällen. 
Iallafall vi hade en ljuvlig resa. Jag längtar redan till nästa gång❤️ 

Efter lov är det dags för verklighet och det var underbart att komma tillbaka till min verklighet. Glada elever och glada kollegor❤️. 

En annan sak som inte är lika ljuvliga är mina sammandragningar. De är så hårda. Minns inte alls att det var såhär när M var i magen.
Måste passa på att berätta om mina fogar med. Det känns som att de verkligen vill ifrån varann😢. Aj! 
Så nu har jag gnällt färdigt om det.  Härligt😉

Måste berätta en sak till! 
Majkens dagis. Vilket underbart ställe. När vi kom i måndagsmorse så hör jag bara " nu kommer hon". Sen kommer en kompis till M springande och de kranar om varann. Efter barnet kom fröken och var lika glad hon. Man blir så varm i hjärtat❤️. 

Nu ska jag sluta skriva och fokusera på mina popcorn. 

Hej svej i lingonskogen❤️


Kommentera här: