Liten blir stor

Igår hade Majken två kompisar från dagis här. Det gick mycket bra. De lekte och hade kul. 
Tänk att hon är så stor nu och har kompisar hemma❤️ 

Idag har vi varit hos mormor, morfar och Catja. 

Jag har även gjort lite ärenden på stan själv, då Majken tvunget skulle bli passad av mormor och morfar😉 

Jag införskaffade en bok till bebisen i magen så jag kan föreviga denna graviditet. Jag gjorde så till Majken så det måste ju bli rättvist😉 



1 Lina:

skriven

Om Majken tvunget måste bli passad nån annan gång - call me <3

2 Lina:

skriven

Så du slipper gå ensam på stan och så jag får träffa dig :)

3 Lina:

skriven

Win/win. Märkligt att jag var tvungen att skriva detta i tre inlägg. Inte meningen ;)

Svar: Haha😉. Jag har gärna sälle på stan. Försökte ju övertala M att va med mig men hon ville hellre bli passad av mamma och pappa😂.
cajsen

Kommentera här: