En vecka

Nu är lilla Sigrid en vecka gammal. 
Så fort en vecka går när man har en liten bebis. 

Veckan har inneburit en massa härlig fika med släkt och vänner. 

Vi avslutade veckan igår med examensfest för Janni. 

Det sista som hände innan vi lämnade Solgården var att Sigrid bokstavligen bajsade ner mig! Jag fick smyga ut bakvägen för jag fick ta av mig min klänning.
Amningslinne och strumpbyxor är inget jag går runt i och säger "hej då" i😂. 

Lite så härlig kaos innan lugnet lägger sig igen☺️. 


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
1 Anonym:

skriven

Så söt hon är och majken

2 Anonym:

skriven

Så söt hon är och majken

3 Anonym:

skriven

Så söt hon är och majken

4 elinalivese.blogg.se:

skriven

Så söt hon är och Majken♥♥ Mvh Elina

Svar: De tackar så hjärtligt hihi!
cajsen

5 Anonym:

skriven

Så söt hon är och Majken♥♥ Mvh Elina

6 Anonym:

skriven

Så söt hon är och Majken♥♥ Mvh Elina

Kommentera här: