"In My face"

Under en veckas tid har folk frågat mig hur det är med min foglossning. Jag har svarat att det är mycket bättre, att jag knappt känner något. 

Men idag. Efter gympan. 
Vi skulle cykla hem och jag svänger cykeln för snävt innan jag ska hoppa upp på den. Cyklen håller på att välta. Majken satt ju där bak så jag gjorde ju allt för att få upp de igen och det fick jag. Men nu kan jag knappt stå😢. 

Men annars är det bra. 
Frukost med Helen och Bengt igår. 
Mysigt 30 års firande för Lina Fina igår. Brunch med svärmor, Emil och Vicky. Nu har vi kollat Bolibompa och ätit pizza👍. 

Jag längtar massa till påsken. Då har vi Mycket mysigt att se fram emot. 

Men först en rolig vecka på jobb. Vikingar och påskpyssel👍💕🐣


Just det, vi har glassat med. I världens bästa glasskiosk🍦
1 fanny:

skriven

åh, så drygt..! hoppas det släpper snart igen… för övrigt: jag vill boka glassdejt med er. är så synd att jag jobbar hela påsken..! pok!

Kommentera här: