Snick snack

De säger att det ska gå mycket fortare att föda tvåan men det är ju snick snack. Nu har jag haft en massa gottiga sammandragningar och förvärkar ett par dagar men ingen bebis och inget krut i värkarna. 
Men jag hälsar dem välkomna när de kommer och njuter av min sista tid som gravid (oj vad man kan ljuga för sig själv). 

Hur som helst så har vi fixat hemma i helgen. 
Iallafall har Majken och Linus fixat. Jag har läst! 

En ljuvlig bok! Handlar om barnmorskor i en fattig del av London efter andra världskriget! 

Här är hjälpredan❤️


Och här är min förmiddagsfika. Lite svårt att veta vad jag är sugen på😂


Snart ska jag köpa presenter till Majkens fröknar, luncha med Lina och sen träffa Carina. Så upptagen man kan vara😂
1 fiona:

skriven

vi saknar dig cajsa

Svar: Jag saknar er! Lycka till på måndag när skolan börjar!
cajsen

2 fiona och sally:

skriven

vi saknar dig cajsa:)

Svar: Jag saknar er! Hälsa alla❤️
cajsen

3 Annie:

skriven

Jag saknar dig jättemycket!
Majken är såååå söt! Lycka till med 👼🏼! ❤️

Svar: Jag saknar dig💕. Hihi tack☺️. Hoppas allt är bra.
cajsen

4 Annie:

skriven

Jag saknar dig jättemycket!
Sååå söt Majken är! Lycka till med allt❤️

Svar: Tack Annie! Jag saknar dig med!
cajsen

Kommentera här: