Det drar ihop sig

Ja snart är det bannemig jul igen. Ända sen Majken föddes ligger julen mig ännu varmare om hjärtat. Det är en tid som är fylld med så fina och varma minnen. Varje år när jag ställer fram ljusstakar och stjärnor så tänker jag tillbaka på tiden i Tommarp som höggravid. Jag julpyntade vårt första hus och väntade vårt första barn! Fantastisk känsla. Nu ska jag snart julpynta igen och nu har jag två små töser att pynta med. Majken har redan börjat med adventsljusstaken. Det är så mysigt att göra sånna saker tillsammans. Dock får jag träna på att acceptera att det inte blir exakt som jag tänkt men det gör ju inget. Det är ju charmigt att se hennes kreativitet. Allt behöver inte se ut som i en inredningskatalog;) I helgen var vi en stuga på Österlen med familjen Wallin. Väldigt mysigt. Nu ska jag hitta en gammal julbild haha!
Majkens första jul!

Kommentera här: