Rakt in i hjärtat!

Igår fick jag så mycket kärlek. Först av mina gamla elever och sen på Maxi. Jag ska berätta. Jag, Majken och Sigrid åkte till lekplatsen utanför mitt jobb för att hälsa på mina gamla elever. GUD så glad jag blev över att se dem! Jag fick så många goa kramar så jag blev alldeles varm i hjärtat. Majken älskade att leka med barnen och ville inte alls åka till Maxi =) MEN man måste ju köpa mat så vi åkte. När vi kom till Maxi fick vi knappt parkeringsplats, GALET mycket folk. Jag fattade noll! Trodde att där skulle vara lite folk en torsdag kl.13:00 men ikke sa nicke. Inne på maxi bland frukten började jag snacka med en dam och att det var så mycket folk. Hon förklarade att det var en klubbdag och att man hade fått en rabattkupong. - Ja just det, sa jag. Den ligger hemma bredvid spisen. Då gav hon mig sin ena för hon hade två. Jag älskar när sånt här händer för det gör mig så varm i hjärtat. Nu sitter jag och Majken och väntar på Frimans. Hoppas att ni alla får en fin fredag! Haj och jovaj som Majken brukar säga!
En bild på mig och Linus den dagen vi fick reda på att Majken låg i magen =)
1 💙blåbärsbloggaren💙:

skriven

Det var helt underbart att se dig igen!!

2 Elina:

skriven

Hej. Cajsa synd att jag missade dig då

Kommentera här: