Tid

Jag kommer nog aldrig att sluta förundras över ett litet barna utveckling det första året. 

För fyra månader och Åtta dagar sen föddes vår lilla Sigrid. Hon kom till
Världen och kunde i princip bara sova, dricka mjölk, kissa, bajsa och skrika. Idag rullar hon runt, skrattar, håller i saker, trycker på saker, äter gröt, pillar sig mellan tårna och en massa mer. Detta har hon lärt på fyra månader. Vad har man själv lärt sig på fyra månader? 

Mänskligheten är fantastisk och jag blir lika imponerad varje gång jag tänker på det. 

Ja, hon dyker, sprattlar och plaskar lite också😉. 

Sen min stora tös, som leker själv på
rummet, frågar frågor som jag inte riktigt vet hur jag ska svara på, vill lära sig allt, förstå allt men ändå vara liten ibland. Min stora kloka tös som är så hjälpsam och förstående. 

Vi har haft sån tur, jag och Linus. Först fann vi varann och sen fick vi två så goa töser. 

Nu ska jag somna gott medans jag lyssnar på Sigrids andetag och Linus snarkningar😉. Snart kommer nog Majken ner och då får jag lyssna till henne med💞


Lite skeptisk😉


Lite bus


Lite mys


🏊🏻
Hoppelihopp

Kommentera här: