Livet

Jag ska citera en klok vän, LIVET LEKER!

Alla gnäller någongång på livet och de som tröstar säger alltid, de löser sig. Den som gnäller tycker det är en tråkig tröst men vet innerstinne att det är helt rätt och tur är väl det:)

Vårt team i skolan blir bara bättre och bättre. Har tom fått ett mycket trevligt tillskott och återigen VÄRLDEN ÄR LITEN!!!!!!! Vi ska ha klassfest hos mig och det ska bli såå skoj=)

Veckorna går sjukt fort och jag älskar skolan! Blir deppig när skolveckan är slut för jag saknar teamet så haha:)

Nu ska jag laserdooma för första gången sen jag var 15 hur i tusan ska detta gå:)

LEV VÄL och le åt alla:)

PUSSKRAM
1 fanny:

skriven

hej cajsa! vad jag blir glad att läsa det här! du är så värd att få känna det. du ska få förklara precis varför när vi ses =)

Kommentera här: