Familjer

Hej Hej!!

Har kommit hem efter ett mkt mkt jobbigt och underbart boxningaspass!

Jag har också insett en sak, boxningen har blivit som familj nr 2 och hem nr 2 haha...eller kankse nr 3 för fannys hem e ju hem nr 2 å fanny emelie å lina e ju familj nr 2 så box får bli ner 3 haha:)

Det är bara så skönt att va där! Det är sammahållning och alla är glada! Vi peppar varann och jag klarar saker jag inte trodde, som 100 armhävningar idag t.ex. Inte i rad då utan 10* 10. Kan säga att armarna skakar liite nu haha!

Sen har jag ju familjen på skolan med. Lärarna som bryr sig, barnen som jag har såå skoj med:)

Man är ändå inte så ensam som man ibland kan tro!!!

Nu ser jag fram emot en helg fylld med melodifestival, träning,, vänner, fest, dans sång musik och lite naturchips haha:)

Pussen Kramen Klappen

Kommentera här: