Tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år? 29 år
2. Vem var den sista du träffade? Linus just nu, annars vad det min finfina tjejliga Fanny Lina Emelie
3. Hur lång är du? 165 centimeter, sist någon kollade
4. Vilken var den senaste film du sett?   Bert den sista oskulden
5. Vem ringde du senast? Linus
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Hälsa tillbaka. Pusskram (till mamma)
7. Vad är dagens planer? Den som visste det. Det blir iaf playa del sol å MYS ikväll!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa. det sparar tid, man kan göra andra saker undertiden!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? igår när jag levererade ikea ljus som tack för hjälpen med flyttstädningen
11. Vilken ögonfärg har du? blåa
12. När vaknade du idag? typ nio tror jag. svårt med tanke på tidsomställningen
13. Har du någon gång hittat en katt? nej
14. Vilken är din favoritplats? New York
15. Vilken plats föredrar du minst? bussar, sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? då jobbar jag som lärare, bor i ett hus i en fin by och har barn nr 2 på väg!
17. Vad skrämde dig som barn? faragonerna från sommarlovsmorgon i kloak
18. Vem fick dig att skratta senast? linus
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? japp
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? jag älskar mina pyjamaser
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra
24. Har du någon gång spytt på fyllan? det har hänt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor....fötter e läskigt
26. Är du social? som få:)
27. Vilken är din favoritglass? vanilj
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? spara, roadtrip i USA
29. Tycker du om kinamat? yes
30. Tycker du om kaffe? jag e fröken.....
31. Vad dricker du till frukost? juice
32. Sover du på någon särskild sida? höger sida
33. Kan du spela poker? jag spela men inte så bra
34. Tycker du om att mysa? väldigt mkt
35. Är du en beroendemänniska? jag e beroende av mina nära och kära...samt pepsi max
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej
37. Vill du ha barn? japp
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? havet....
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder mat
42. Äger du dyra smycken? ja några
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? rostemacka
44. Vem är den roligaste människan du känner? fanny och pappa
45. Välj ett ärr på din kropp? mitt stora på knät som jag fick när jag nästan körde på ett barn
46. Vad har du för ringsignal? 9 to 5
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? massa....mamma har sparat
48. Flirtar du mycket? Inte vad jag vet
49. Vart togs din profilbild för din blogg? hos emelie innan kåren
50. Kan du byta olja på bilen? tveksamt
51. Har du fått fortkörningsböter? nej
52. Vilken var den senaste bok du läste? linas kvällsbok
54. Läser du dagstidningen? japp på jobb
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej, men har gjort på cosmo....borde göra det igen
56. Dansar du i bilen? JA!!!!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? grattiskort till karin
59. När var du i kyrkan senast? wills examen i USA
60. Vad ska du göra nu? borsta tänderna, gå hem, duscha å sånna saker!
1 Mum:

skriven

Så gulligt!

Kommentera här: