Viktiga saker. Så som skrivning och skor.

Det är inte klokt vad man kan påverka sina barn😉 De gör ju verkligen som man själv gör. 

Majken sitter ofta och pysslar när jag jobbar. Då brukar hon fråga vad jag gör och jag svarar. Jag svarar inte bara "jobbar" utan svarar vad jag faktiskt gör. Ofta så vill hon göra samma. 

En annan sak är intresset för skor och kläder.  Majken ber i princip aldrig om att få saker, däremot säger jag ibland; Majken visst vill du ha dessa😂. 
Som vårt senaste inköp, Frostskor från Maxi. Hur kan man låta bli dessa😍. 
Sen är jag ju en sådan person som vill köpa skor av lite bättre kvalitet (vet att Maxi har kvalitetsskor men just dessa är inte av så bra kvalitet) men jag kunde inte motstå haha😂. 

Nu är en underbar jobbvecka slut. Jag har lärt eleverna om skatt. Kul❤️. 

Nu ska vi fredagsmysa❤️💞💕




1 Fanny:

skriven

Helt underbara skor!!

Kommentera här: