Frustration

Hej hopp! 

Jah trodde ju det var dags för bebis i lördags och har trott det fram tills igår kväll. Nu får jag väl inse att min livmoder är "the place to be"! 

Jag har inte ens passerat BF men när "alla andra får sina bebisar" blir man så avis MEN såhär kan man tänka i väntan på rediga värkar. Fungerar (INTE) 

1: Vad skönt att sova ostört på nätterna! (Fast egentligen längtar jag efter de mysiga nattamningarna). 
2: Vad skönt det är att inte ha värkar för de gjorde ju ändå rätt ont att föda barn! ( Fast egentligen känner man: Värkar HIT ME! Jag är så redo för smärta). 
3: Njut av tiden med Majken. (Ja men det gör jag). 
4: Njut av tiden av tiden med Linus på kvällarna. (Det gör jag men vi hade haft det mysigt med en bebis med☺️). 
5; Njut av att hinna med en massa på dagarna. (Ja, jo men det blir ju skönt att slippa sen😜)
6: Passa på att äta allt du vill! Det står ju överallt att man ska ladda upp för förlossningen. Ingen parantes här inte. Jag äter😜. 

Idag har vi iallafall grillat korv i Albäck! 



Kommentera här: