SÅ stolt❤️

Igår var det premiär för Sigrid på babysim. Hon fullkomligt ÄLSKADE det😃! Hon sprattlade och log hela tiden. 

Majken satt på kanten (jag var och är extremt nervös för detta) under hela halvtimmen. Hon åt sitt äpple, ritade lite och tittade på oss och skötte sig exemplariskt. Jag är så stolt och glad. Det skulle ju kunna bli en mindre katastrof😂. 
För varje gång det går bra ska jag vara tacksam❤️. 

Jag tror att Majken är så duktigt "när det väl gäller" för att hon har fått vara med lite här och där. Jag tror det är viktigt att barn får följa med oss vuxna på diverse platser (som inte är så skoj för barnen) för att lära sig hur man uppför sig i olika sociala sammanhang. Jag tror att man måste våga låta barnen sitta på en stol hos tandis och vänta på mamma som ska bli undersökt osv. Våga låta barnen vänta och ha lite tråkigt. 
Men visst är det lite svettigt ibland att ha med Majken här och där och visst kläcker hon en lite komisk kommentar då och då, men sånt förgyller ju vardagen haha!! 

Nä nu kallar hushållet😂. 

Såhär transporterade Majkens sig till dagis igår. Effektivt😃 


1 💙blåbärsbloggaren💙:

skriven

Hej Kajsa! Jag älskar din blogg, Jag läser den varje dag! Hoppas att du kommer och hälsar på hos oss på kattebäck, då kanske vi får se lilla Sigrid❤️❤️ Synd att du inte är vår SV/SO-lärare längre, du är den bästa läraren jag någonsin har haft! Du var också min mentor och du kallade mig Sunnyhoney! Nu vet du nog vem jag är! Hoppas att vi ses igen någon gång! Jag saknar dig!

Svar: Hej Fina Sanna! Så roligt det var att träffa dig idag!!!! Hoppas vi ses snart igen. Många kramar.
cajsen

2 Frida:

skriven

Längtar efter dig💖💖💖

Svar: Hej Fina Frida! Det var så härligt att träffa dig idag!! Hoppas vi ses snart igen. Många kramar❤️
cajsen

Kommentera här: