Blondinbella och Bo Olsson

Idag vaknade vi klockan 8:00!!!! Sjukt sent för vår familj! 

Linus säger:  God morgon! Ska vi åka till Ystad Saltsjöbad och äta frukost?
 
Jag svarar: JA! 

25 minuter senare sitter vi alla i bilen👍🚙. 

Vi kommer fram till Ystad. Tar upp mat. Äter. Njuter. Majken säger: Det här var trevligt. Det får vi göra om! 

När jag ska ta min andra portion frulle går jag rakt på Blondinbella! Jag ville säga SÅ mycket!!! Jag beundrar henne verkligen men allt jag kunde var att le! Jag blev så blyg!! 

Efter frukosten skulle vi åka till Kivik MEN Linus kom på att det var scoutläger i Sjöröd så vi åkte dit istället. 
Vi hängde där ett tag för att bege oss hemåt men då kom Linus på att vi skulle till Bo Olsson i Tomelilla! KUL tänkte jag. Med facit i hand, aldrig mer!!!!! Läskigt ställe. 
Men vi fick köpt saker ändå. Såklart. Haha. 

På eftermiddagen kom min mammas vän Helena på besök. Det var hon som förlöste mig när vi fick Sigrid så det var så roligt att hon ville hälsa på! 

Nu ska Majken nattas och jag och Linus ska grilla lite. 

Hej svej


Det blev bara en bild för jag hann inte ladda mobilen imorse😂
1 Anonym:

skriven

Det lätt roligt!! Blondinbella har varit med i Gravid vecka för vecka på Youtube

2 Anonym:

skriven

Mvh Elina

Kommentera här: