nytt år ny blogg och en ny cajsa

Förra året va skoj, givande och det blev en ny Cajsa. En lärarCajsa. Henne gillar vi=)

Inser också att det finns annat än Magget på lördagar. Ska sluta, det är tråkigt och enformigt. Jag vill gå på parmiddagar och spela sällskapsspel. Det är tid för det nu. Singelliv och meningslöst hångel mm är tråkigt och som sagt helt meningslöst.

Målet just nu är att få G i alla sidoämnen no 1 no 2 sv 2 idrott 1 sen hoppas jag att jag får läsa idrott 2 ist för matte 1 å matte 1 på distans sista terminen.

Nästa mål är au pair i USA hela sommaren. Ny värld, nya människor nya insikter

Sen är det termin 7. sista terminen då är det examensarbete med Karin och Santroini med Karin. Vi kommer behöva de om vi ska skriva ex arb hehe:)

Sen hade de varit skoj att vidga sin bekantskapskrets, både killar och tjejer. Livet är trots allt enformigt. Skönt med nya influeser.

Jag låter bitter men det är jag inte. Jag är tvärt om glad att jag kommit till insikt med allt jag gjort. Vet vad jag vill, kan och tycker.

Ha en bra helg
 PUSS

Kommentera här: