Med inspiration från Lillan

Catja, min Catja sa så kloka saker i sin blogg (catchii.blogg.se)
Hon sa vi ska njuta av varann och livet för de kan ta slut när som!
Jag får dåligt samvete för just nu bara jag gnäller men jag ÄR ledsen och bitter, å de måste man få vara men jag ska göra en liten livs lista för att se att man faktiskt har de bra!

0-3 år: Va vet jag?:) Jag hade iallafall fina föräldrar, mor och far föräldrar och de tog hand om mig.

3 år: Catja kommer och det var skoj även om jag puttade henne så hon fick ha hjälm;)
Vi flyttar till Skegrie och jag går på dagis och lekis å sånt

4 år: Jag träffar Sofia första gången. Hon vill inte leka med mig men jag är intensiv så jag tvinga henne haha:)

6 år: Börjar förskolan i Skegrie. Många nya vänner

7 år: Ettan, samma vänner! Semester i Italien

8 år: Jag och Sofia börjar på gympa, vi går hem till varann och gör läxor ihop och leker alltid

9 år: Skåneresa med skolan allmänt skoj. Italien igen.

10 år: Börjar leka mer med Lina och Sofia! Vi var en oskiljaktig trio:) På läger med skolan till Grottbyn. Sova i husvagn, tält och sånt med Sofia och Lina! Fåt Lotta som fröken. Åker skidor första gången

11 år: Femma, hur kul som! Lekte mer å mer med Elin. Paddlade med skolan. Slutar på Skegrie. Italien IGEN

12 år: Börjar på Vannhög. Träffar massa nya roliga vänner som finns kvar än idag! Ett nytt liv börjar. Jag blir tonåring med allt vad de innebär. Spelar Grease:)

13 år: Mer teater, mer killar, mer vänner, mer pluggande mer gympa. Åker till Frankrike på sommarlovet som omväxling hehe:) Första "pojkvännen!

14 år: Jobbigaste skolåret, rent pluggmässigt! Börjar på Piggsvinsteatern

15 år: Nian, BÄSTA skolåret!!!! Killar, fester, vänner osv. Semester till Kreta

16 år: Börjar gymnasiet. Inser att de inte e sååå skoj att gå estet men lärde känna många goa människor. TANDSTÄLLNING!!!

17 år: Speciellt år! Roligt! JObbigt, så som de ska va:) Semester i Kroatien!

18 år: Trean på gymnasiet, studenten, förälskelse, betyg, Spanien, körkort LYCKA LYCKA LYCKA TRÄFFA FANNY

19 år: Jobba jobba jobba!!!!!

20 år: Börjar lärarhögskolan, reser till Turkiet

21 år: Börjar hänga med Karin, Lina och Emelie! Första lägenheten, underbar skidresa till Åre! Fin USA resa med familjen.

22 år: Mer skola, mer vänner, Au pair i USA

23 år: Examen, jobb på Bäcka! Mer vänner

Dessa 23 år har ändå varit helt okej! Klart allt inte står med här men lite! Jag minns iaf mycket mer och det är skönt! Jag är lite ledsen nu men jag gör som Nemo, simmar vidare!

Kommentera här: