En ny lördag och en ny fest

Ja då blev det dags att fira examen.

Det hela började med att FJ kom hem till mig och vi drack vin (ovanligt) sen pratade vi (ännu mer ovanligt) för att sen spela melodifestivalspelet (wiho)

När detta var gjort tog vi bussen in till Malmö för att träffa KL, JL, LG och T för en kväll på Swing Inn.
Det va superduper skoj!
Det blev världens goaste drinkar (TACK KL) kareoke (jag och fanny kan INTE txten i Girls just wanna have fun) mitt i sången upptävkte vi får future husband, Peter från Australien MUMS säger jag. Men han ville bara prata me oss i typ 5 min sen gick han:(

På bussen blev de ett kärt gammalt återseende som tyckte ja va mysko för jag kunde sjunga humunumakua sången från HSM 2:)

Söndagen spenderade jag hos fanny med fuking åmål (btw jag e kär i johan)

Jag ska använda filmen i skolan och ha ett helt tema arb runt den:)

Nu e de mysåpys med familjen:D

TJINGELING

Kommentera här: