Analys av min lathet

Idag FICK jag träna för första gången sen förra torsdagen. Jag har lidit av hosta och förkylning men idag trotsade jag ALLT!!!!
Det var nämligen dags för dansaerobic på Oasen!! Det var underbart. Vi höll på i en timme, svetten lackade - där fanns inte en torr fläck på kroppen och ändå skulle jag kunna hålla på i EVIGHETER! I detta läge är jag inte ett dugg lat. Jag är outröttlig!
MEN när det gäller saker som att gå hela vägen upp i sovrummet att hämta ngt så är det sååå jobbigt!!!!! Då är jag lat, eller att gå hela vägen till Fanny det är också tröttsamt!!!

Så är jag lat eller inte? Jag anser mig själv som lat när jag är hemma och när jag tränar ger jag allt!!!

Ang helgen så va den tipptopp:) Underbar lördag, underbar fest och underbart på Uppenbar hihi:)
Tack FANNY och CARRO hihi!!!

Jag är så lycklig nu, dans varje måndag here I come:)
Nu fattas bara stripaerobicen hihi!!

Natti natti
1 catalopoles:

skriven

e det "hihi" period i trelleborg nu eller;)?

2 Jenny Pariola:

skriven

stripaerobic? märkligt.... haha

Kommentera här: