Lyckligt lottad



Nu är sportlovet slut och det känns trist på många sätt.
Jag har haft så mysigt med Majken. Jag har hunnit besöka "mammaledigvärlden", träffa Catja tre dagar, träffat mamma och pappa mycket och fått vara hemma. Älskade hemma. 

Dock tycker jag det ska bli roligt att träffa alla elever och kollegor imorrn. 
Då känner jag mig lyckligt lottad. Att jag har ett jobb som jag trivs så bra med. 

Annars har dagen varit mysig. Började med frukost tillsammans med Jonathan och Mia.

Sen häng med Catja. Vi såg OS. Eller Catja såg OS. Majken lekte. Jag rättade böcker. Men vi var iallafall i samma rum ;)


Ha en mysig kväll.

Vi ska se säsong 2 av Lilyhammer. Vi har längtat.


Vi hann med lite lek i det vackra vädret med.


I väntan på fräknarna.
1 Sofia B :

skriven

Hoppas att det är bättre med Majkens tå!
Det var synd att Maja var förkyld när nu var i Ystad, men nästa gång så träffar vi er väldigt gärna!!
Ha det fint på jobbet imorgon!
Själv ska jag o Maja ( och min mamma) åka upp till Norrtälje ett par dagar:)

Kommentera här: