Första veckan avklarad.

Fem kvar till sportlov;)

Det blev en mycket fin vecka på jobb. Kul att träffa kollegorna. Kul att träffa eleverna. 

Vi har påbörjat ett arbete om världsdelarnas och världshaven. Såååå roligt. Eleverna älskar det. Drar man ner världskartan kan eleverna titta, fråga och diskutera i evigheter. 

De ställer så bra frågor. Allt från varför de finns berg där det gör till var hajarna bor, var Bangladesh ligger och vart Ullared finns. När har lektioner som denna så ÄLSKAR jag mitt jobb. Härliga diskussioner och engagerade elever. 

Nu ska jag snart bejaka mitt ytliga begär, lite nagelbygge. 

Sen ska jag prova aerobic i smyge. HOPPAS de passet kommer ligga på en bra tid. Inte kl 20:00 på kvällen;) 

Ikväll ska vi till familjen Jerntorp. De va alldeles för längesen vi sågs!!!!!! 

Majken kallade precis och skulle visa sitt morgonbygge. Mycket stolt<3

1 Svärfar:

skriven

Håller med fullständigt Cajsa, skönt att vara tillbaka i vardagen och träffa kollegorna igen. Imponerad över Majkens fina duplotorn. Byggintresset ligger väl i generna kan tro... :)

Kommentera här: