30 fantastiska år❤️

Nu är jag 30 år. 30 fantastiska år. 
När jag tänker tillbaka på mitt liv så har jag haft och har det alldeles underbart. 

Min älskade familj som bara är bäst bäst bäst. 

Mina fantastiska vänner som är helt underbara. 

Man kan inte ha det bättre! 

Om ni har bra syn så kan ni se ett foto på mig från nyfödd till 29 åring.☺️. 


0-14 år! 

15-29! 

1 Frida:

skriven

Cajsa du är så fin, saknar dig värkligen💗💗💗

2 Frida:

skriven

Cajsa du är så fin, saknar dig värkligen💗💗💗

Svar: Det är du med! Jag saknar dig med.
Lycka till med skolstarten!!!
cajsen

3 Roxenna:

skriven

jag saknar dig cajsa! Alla i klassen saknar dig! Alla håller på att diskutera om typ= Det hade varit böttre ifall cajsa hade varit här för då hade hon fixat allting! Så säger typ alla! Vi kommer inte klara av 5:an utan dig! 😔😔😓😓 vi saknar dig! 😢😢😦😪😥❤️❤️😥

Svar: Jag saknar hela klassen.
Klart att ni kommer klara femman! Ni är världens bästa❤️❤️❤️❤️❤️
cajsen

Kommentera här: