Vardagen is back!

Hej och VÄLKOMMEN vardag. Idag lämnade jag Majken på dagis igen. Hon har varit ledig sen i början av maj. Det var så otroligt gulligt att se henne smyga in på avdelningen och spana in sina kompisar. Det är så coolt med barn, de bara fortsätter leka med varann precis som om det var igår de senast sågs. Precis så kan det ju vara för oss vuxna med. När vi varit ifrån en riktigt bra vän ett tag och så ses man igen och det är som om man aldrig varit ifrån varann! Däremot tycker jag att det känns märkligt att ha Majken på förskolan när jag är ledig. Supermärkligt! Men hon har längtat och längtat så jag hoppas att märklighetskänslan försvinner. Idag är det skolstart för många barn och en del av mig är lite ledsen för att jag inte får vara med mina gamla elever deras första dag i femman. Men jag tänker på dem! Nu ska Sigrid snart få sina första sprutor och sen vankas det lunch med mammor från min mammagrupp! Hej hopp!
1 Frida:

skriven

Ska du se Måns ikväll? Jag ska så vi kanske ses💜💚

Svar: Jag såg Måns, men inte dig😢. Så synd. Visst var han bra😉😍. Hade ni bra platser? Kram på dig!!
cajsen

2 Elina:

skriven

Jag var där lite

Svar: Så synd jag inte träffade dig Elina❤️. Hade du roligt på Mikaeli? Kramar
cajsen

3 Frida:

skriven

Nej, jag såg inte dig heller😢 Han var jättebra! Vi hade inte så bra platser👎 Hoppas vi ses snart💖

Svar: Det var svårt att få bra platser för det kändes som om hela Trelleborg var där hihi.
Jag kommer och hälsar på er på fredag. Jag längtar så mycket efter er❤️
cajsen

Kommentera här: