Godmorgon!

Nu har vi avnjutit en god natt sömn i våra våningssängar (ja jag är ironisk). 
Man har redan ont i kroppen av skidåkningen och att sen sova på träbritsar är vad det är. Lägg till lite foglossning på den😉. 

Men nu har man fått en god frukost i magen och solen börjar gå upp bakom berget. Det är så vackert❄️☀️🎿. 

Idag är sista skiddagen. Jag var först rädd att det skulle kännas fjuttigt att åka upp en kortvecka men det känns verkligen lagom. Framförallt med tanke på att jag har rätt ont (fast det erkänner jag inte för mig själv mellan 9-16) plus att det är Majkens första "riktiga" gång. Det är intensiva dagar och det är ju alltid bra att sluta på topp. Sen hade det varit kul att vara här en hel vecka med för då hade hon hunnit lära sig ännu mer, men det kommer tids nog. 
När man är i hennes ålder lär man ju sig i turbofart👍. Från att inte kunna stå på
Skidorna till att åka ner från minsta backen själv.🎿

Idag ska vi jobba hårt med att lära henne ploga och svänga. Hon har ju kört in i diverse saker😂. 



Är man på semester med urscouten så är man😉❤️

Kommentera här: