Majken är bara bäst

Alltså vi har haft en sån rolig förmiddag så nu måste jag vila😂. 

Jag skulle handla present till Linus och Majken. (Alla ❤️ ans dag snart ju). 

Majken fick hänga på för jag hade satt Linus på att städa och lägga lite golv på vinden så vi får lite mer förvaringsplats. 

Vi började med att beställa tapet till Majkens rum. En pärlemorosa tapet med vita stora stjärnor. Kom på nu att jag glömde fråga vad den kostade😁😂. 

Sen köpte vi blommor till mina blomster arrangemang. Kan ju säga att jularrangemangen var döda😉 

Jag hade lovat Majken att köpa likadana luftballongen som Ebbe hade på sitt kalas så in på TGR. Det blev rätt mkt mer än luftballonger. Det blev inte ens luftballonger utan det blev papegojor. Eller Rosalindor som Majken säger. Det var viktigt att vi köpte dem för Ebbe älskar ju Rosalinda. 
Vi lyckades också köpa pärlor i 1000 tal och lite klistermärken. 

Nu var vi fikasugna men först skulle presenten till pappa och Majken inhandlas. Majken valde en väska på Kappahl. Fruktansvärt ful. Det är en rosa häst som funkar som väska. 

Linus ska få en skjorta. 
När vi överlevt alla dessa svåra val begav vi oss till Palmblads för lite finfika❤️. 
Man fikar betydligt kortare stund med en 3 åring än med en jämnårig haha! 

Nu pysslar Majken med sina nya pärlor och jag jobbar på att piggna till. 

Det gör lite ont i mina ballar efter en sån här dag på stan😉. 
Mitt shoppingsällskap skulle däremot kunna avverka ett par affärer till😉 

 
På Kappahl så ville Majken köpa något till lillasyster med så hon valde denna❤️



Kommentera här: