Första 30 års kalaset

I år fyller vi 30 år. Kul känner jag😍. 
Nu har man ju landat. Man är trygg med sig själv, man umgås med de man vill och man bor bra och har en go karl❤️. 

Jobbar gör vi också. Med saker vi gillar👍. Det blev ju bra. Jag är nöjd. 

Idag har vi firat Emma som var först ut. Hon bjöd på ljuvlig mat och ljuvlig tårta. Det var ett mycket fint kalas❤️. Tack. 

Nu ska jag samla inspo hela våren så jag också får till lite 30 års kalas. Trots färsk bebis😉. 
Jag längtar faktiskt. Längtar efter att få fira mina första 30 år. Jag har haft sjukt roligt. När man tänker efter.

För tänk, det är mycket som händer de första 30 åren. Man föds. Man börjar dagis. Sen skolan. Man ska ha sin första kille och sin första kyss. Sen ska man ha sina första betyg. (Nu förtiden får banmemig betygen komma före kyssen). Sen ska man välja gymnasium och sen ska man ha sitt första jobb. Sen ska man ta studenten och välja vad man vill jobba med när man blir stor. 
Sen ska man få det där jobbet man utbildat sig till. 
Sen ska man fixa en karl, ett hus och kanske bröllop och barn. 
Så kan ju de första 30 åren se ut. Om man vill. 

Men vad händer nästa 30 år. Jo. Föda ett barn och jobba. 
Lugnt och skönt😉👍. 

Nu ska jag visa vad jag och Majken shoppat idag❤️. Lindex levererar👍

Hej svej från Cajsa 29 år, 5 månader och 11 dagar. 
1 Emma:

skriven

Tack Cajsa❤️! Visst blev det ett härligt firande!
30 känns bra! Tänk vad vi hunnit med❤️! Kram!

Kommentera här: