Swish

Ja lite så känns det just nu. 
Nyss var det söndag och jag kände: oj en hel femdagars arbetsvecka framför mig. Det är läääänge men när man väl hoppat på veckotåget så går det undan. Men som man säger: När man har roligt går tiden fort! 
Och kul har jag. Varje dag.  Först med mina elever och sen med Majken och Linus. 

Idag hämtade jag en sak nere i gympahallen och fick syn på gympaträning. Åh vad jag saknade att vara gympafröken till stora barn. Det var verkligen sååååå roligt. Det ryckte i varenda gympanerv jag har😍. 

Men på söndag drar jag igång en ny Bamsegrupp. Det ska bli mycket roligt. Majken är taggad. Hon övar gympa här hemma varje dag👯. 

Det borde finns en gympagrupp för alla avdankade gymnaster över 25🙊😉. 

Nu ska jag fundera ut vad jag ska ha för kvällsfika. 
Jag känner hur vår bebis buffar i mig så den är nog hungrig. Kanske på glass😉. 


1 fanny:

skriven

ja, men visst går tiden fort! snart är det maj <3 vilka tider har ni gympa? jag är i ju torpalängan 11-12.30 på söndag :)

Kommentera här: