Barn, svett, sol och vänner.

Hola!!! 

Nu njuter vi av sol och ledighet va!!!!! 

Linus har semester och vi planerar in allt som ska hända. Mys! 
Ett par nätter i en stuga med Frimans. 
Grillkvällar med vänner. 
Utflykter hit och dit i Skåne. 
Majkens stuga ska målas om i villa villekulla färger. 

Nu har jag haft två barn i sex veckor. Det är ljuvligt. Sigrid har börjat vara vaken mer och mer, det är så skoj att se hur hon ler åt oss, jollrar och börjar bli så "med"! 

Majken är så kär till henne och hon hjälper gärna till. 


Nu lite ytlighet. Linus och jag har bestämt oss för att springa ett par dagar i veckan nu under semestern. Vi började idag. Jag klarade typ 3,3 km på typ 27 min. Jag har klarat 5 km på 31 min. Borde gå igen. 
Jag springer för insidan, inte utsidan. Jag vill ha ett starkt hjärta och ork att jaga töserna😉☺️. 

Nu ska Majken ha telefonen och leka disco🙈👠❤️


Älska Smyge😍



Kommentera här: