Denna dag

Idag har jag och några kollegor varit i Lund för att lära oss mer om dyslexi. Intressant och lärorikt MEN men jag måste erkänna en sak. 

Att sitta stilla ifrån 8:30-15:30 och lyssna är svårt, jobbigt och faktiskt omöjligt om man heter Cajsa Hammargren. 
Ännu svårare blir det när man Hamnar så långt bak att man inte ens ser den som talar. 

Men med två ljuvliga kollegor vid min sida så klarade man det😉. 

Min ena kollega hade till och med köpt proviant till mig❤️
Här snackar vi kärleksgester❤️.  

Annars har kvällen bestått av: 
Titta på 100 åringen och drägla över Villervallas sommarkollektion. Kolla😍. 
Jag hör hur Majken och lilla S suktar efter dessa plagg. Måste nog lyda😂



Sjukt söta. Eller hur😍

Nu ska jag sova. Jag är påskgeneral på jobb imorgon så det är en stor dag🐣😍

Kommentera här: