Förberedelser

Nu är det 73 dagar kvar av denna graviditet. Ja ungefär alltså ;) Men nu har man börjat förbereda så smått. Listor skrivs och börjar bockas av. Ikväll har jag till exempel valt att beställa en personlig almanacka, så jag kan ha koll på alla aktiviteter vi ska hinna med :) Rummet här nere, som ska bli bebisens är påbörjat. Eller ja, vi har satt in bebismöblerna iallafall =) Annars så är det lite nya saker som ska inhandlas till skötbordet och lite saker till spjälsängen. När Majken sen slutat dagis så ska vi handla lite BB kläder till bebisen, ta fram vagnen och bädda sängen. Jag längtar verkligen. Kul att ta fram allt igen =) Nu ska jag kolla på Äntligen Hemma och inspireras. Ska bara poppa popcorn först och leta upp en bild på min fina fina vän LINA som fyller 30 år idag. GRATTIS <3
Måste hitta en bild på mig med haha
Kul när man går igenom massa gamla bilder, skulle kunna hålla på i evigheter men slutar NU! Hej Svej
1 Lina:

skriven

den sommaren alltså! <3

2 Fanny:

skriven

På många sätt den bästa sommaren, för att jag hade er galet närvarande i mitt liv varje dag och minut! 😘

Kommentera här: