Två månader

Idag, eller egentligen igår var det två månader tills jag går på föräldraledighet. TVÅ månader. Ett par i månader liksom. Ena dagen känns det som en evighet och andra dagar känns det som imorgon. Det är så speciellt att vara gravid denna gång för första gången längtar man BARA efter att få en bebis. Denna gång är mer "jag måste njuta av att vara gravid" "jag måste njuta av att vara med Majken" "åh vad jag längtar efter bebisen". Typ alla de känslorna. På samma gång. Just nu är jag så emotionell att så fort mina elever gör något extra eller är extra rediga så vill jag fälla en liten tår. Oftast så kan jag hålla mig. Annars har Majken fått ett nytt rum. Det är SÅ fint. Hon älskar det och hon sover gott där uppe. Jag kunde somna gott där nere ;) Nu ska vi bara måla om väggarna där nere sen ska alla bebissaker flyttas in och lite nya ska köpas;) Jag har en ny dator så jag har inte lyckats lägga in några bilder än så ni får helt enkelt fantisera om hur tjock jag är, hur fint Majken rum är och så ;) Hej Svej

Kommentera här: