27

Hej

Om 27 dagar är vår lilla bebis beräknad. 27! Pyttelite. Så lite att jag köpte amningsnappar på Apoteket. Efter tidigare amningserfarenhet så ska jag inte vänta en sekund med att använda dessa. 
Jag köpte och tre par babystrumpor. Jag drömmer nämligen mardrömmar om att jag ska glömma strumpor till bebisen när vi åker in till BB. Nu har jag iallafall köpt dem😉. Ett steg i rätt riktning. 

Annars har Catja hängt med mig på mina ärende idag. Kan vara så att hon är det bästa ärendesällskapt. Glad, hjälpsam, lekfull och rolig. 

Nu kan jag inte resa mig ifrån sängen. En stund På Ikea och en runda i stan, Sen är det over and out. 
Borde dock packa upp påsarna och plantera lite blommor. 

Ska bara vila lite till........ 

Det finns 0 bilder från idag så ni får titta på en gammal...... 




Kommentera här: